سوالات متداول : سرویس های پیامکی ایرانامه
سرویس پیامک چیست؟
به سیستمی که به صورت تخصصی برای
مدیریت، ارسال و دریافت پیام کوتاه طراحی شده و ابزارهای ایجاد،
ارسال، دریافت و تحلیل پیام کوتاه را در اختیار کاربر قرار می دهد،
پنل یا سامانه پیامک می گویند.
سرویس پیامکی ایرانامه چگونه کار می
کند؟
ایرانامه سرویس پیامکی برای ارسال و
دریافت پیامک را در بستر اینترنت ارائه می دهد.
آیا برای استفاده از سرویس پیامکی ایرانامه
به نرم افزار یا سخت افزار خاصی نیاز است؟
خیر. این سرویس کاملا تحت وب بوده و
نیاز به نصب هیچ نرم افزاری روی سیستم عامل ندارد ، تنها نیاز به
اینترنت و یک مرورگر به روز شده ( فایرفاکس ، گوگل کروم و ... )
دارید.
آیا از طریق اینترنت Dialup هم میتوان از
این خدمات استفاده کرد ؟
بلی، این سامانه با اینترنت کم سرعت
سازگاری کامل دارند و می توانید به راحتی از این خدمات استفاده
نمایید. سرعت ارسال پیامک هیچ ارتباطی با سرعت اینترنت ندارد چرا که
ارسال پیامک توسط سرور قدرمند و سریع ایرانامه انجام خواهد گرفت .
چگونه می توانم دمو سامانه پیامکی ایرانامه
پیامک را ببینم؟
در همه صفحات وب سایت ایرانامه با کلیک
روی دکمه "ورود" به طور خودکار به محیط سامانه راهبری خواهید
شد. برای ورود به سامانه می توانید با نام کاربری demo و کلمه عبور
demo وارد سامانه شوید.
منفی بودن حساب در سامانه به چه معنی
است؟
در صورتی که حساب شما منفی است بدان
معنی است هنوز هزینه سرویس را پرداخت نکرده اید ، برای اینکار از طریق
بخش "شارژ حساب" اقدام به شارژ نمایید ، هزینه پرداخت شده تا مثبت شدن
حساب هزینه سرویس است و پس از آن هر شارژی انجام شود، شارژ به حساب
شما اضافه خواهد شد .
چرا هنگام شارژ اینترنتی حساب، برای ورود
به درگاه بانک برای ادامه پرداخت با مشکل مواجه می شوم؟
این مشکل معمولا از سمت درگاه بانک می
باشد ، امکان دارد این اتفاق در طول روز بارها پیش آید ، در صورت
ادامه این مشکل از طریق کارت به کارت واریز را انجام داده و کد رهگیری
را در بخش درج فیش واریزی ثبت نمایید.
آیا برای ارسال پیامک محدودیتی وجود
دارد؟ به عنوان مثال محدودیت روزانه؟ یا محدودیت در هر بار ارسال؟
خیر هیچ محدودیتی وجود ندارد ، سرویس
های ایرانامه قادرند تا 5 میلیون پیامک را در یک بار ارسال نماید و
در این مورد کامل تست شده است.
چرا سرویس های شما به صورت سالیانه است
ولی برخی شرکت ها به صورت مادام العمر یا دائمی ارائه می کنند؟
- این سامانه بر خلاف بسیاری از سامانه های دیگر به صورت بومی توسط
برنامه نویسان شرکت تولید شده به صورت هفتگی به روز میشود، همچنین
هر ماه بخش های جدیدی به صورت رایگان به سامانه اضافه می گردد، بخشی
از هزینه سالیانه صرف به روز رسانی و تولید بخش های جدید می گرددد.
- بخشی از این هزینه صرف ارتقاء سرور جهت ارائه خدمات بهتر خواهد
شد چرا که با زیاد شدن کاربران و حجم پیامک های ارسالی سرور رفته
رفته کند تر شده و نیاز به ارتقاء سخت افزاری و افزایش پهنای باند
خواهد داشت.
- ارائه سرویس به صورت مادام العمر یا دائمی یا عناوین مشابه
برخلاف قرارداد مخابرات و صنف پیامک می باشد و هیچ شرکت معتبری از
چنین روش هایی برای جذب مشتری استفاده نمی کند.
آیا فعال سازی Delivery در سرویس ها
هزینه دارد ؟
خیر گزارش تحویل (Delivery) رایگان بوده
و برای اغلب اپراتورها فعال می باشد..
آیا شارژی پیامک و اعتباری که در سرویس
وجود دارد محدودیت زمانی داشته و در صورت استفاده نکردن سوخت می شود ؟
خیر اعتبار ریالی یا عددی موجود در سرویس
شما هیچ گاه سوخت نمی شود و در صورت تمدید سرویس در سالهای آتی شارژ
موجود نیز تمدید خواهد شد.
در ارسال منطقه ای برخی مناطق شهر تهران
موجود نمی باشد ، لطفا راهنمایی کنید.
اگر دیتابیس ارسال منطقه ای (هدفمند)
برای برخی مناطق یا محله های استان تهران موجود نیست میتوانید از طریق
ارسال به کد پستی عمل نمایید ، کافیست 3 یا 4 رقم کد پستی منطقه خود
را وارد کرده و به تعداد مورد نظر ارسال فرمایید .
در صورتی که در ارسال منطقه ای امروز قصد
ارسال به 10 هزار شماره از 30 هزار تای یک شهر را داشته باشیم و فردا
مابقی، آیا فردا دوباره از ابتدا ارسال میشود یا شیوه ای برای ارسال
مابقی بصورت غیره تکراری هست؟
بله این امکان وجود دارد ، ارسال ترتیبی
دقیقا به همین منظور ایجاد شده است. نوع ارسال را روی ترتیبی قرار
دهید. شاخه مورد نظر را انتخاب کنید ، متن را نوشته و به مرحله بعد
بروید. در این مرحله تعداد ارسال را روی 10000 قرار داده و از ردیف 1
ارسال را انجام دهید. روز بعد همین روال را طی کنید فقط تعداد را روی
20000 (باقی مانده از 30 هزار تای باقی مانده ) قرار داده و ردیف را
10000 تنظیم کنید تا از ادامه ارسال روز گذشته ارسال شود.
در ارسال به کد پستی چطور میتوانم کد
پستی منطقه مورد نظرم را پیداکنم؟
در بخش ارسال به کد پستی نقشه کد پستی
تهران تا 3 رقم موجود است ، همچنین از طریق سایت هایی مانند کتاب اول
میتوانید کد پستی را جستجو نمایید.
در صورتی که قصد ارسال پیامک از طریق
سایت خودم را داشته باشم به چه صورت باید عمل کنم؟
این کار توسط وب سرویس قابل انجام است ،
مستندات و نمونه کدهای به زبان های برنامه نویسی مختلف در بخش راهنما
موجود می باشد.
یک نرم افزار داریم که می خواهیم از طریق
آن پیامک ارسال کنیم ، آیا این امکان وجود دارد ؟
بله این امکان از طریق API های سامانه
امکان پذیر است، برای اطلاعات بیشتر به بخش راهنمای سرویس مراجعه
نمایید .
آیا دریافت پیامک نیز هزینه دارد ؟
خیر دریافت پیامک برای همه مشتریان
رایگان است
آیا امکان ارسال پیامک با نام تجاری
امکان پذیر است؟
بلی امکان ارسال پیامک با نام تجاری با شرایط زیر امکان پذیر است :
- ارسال پیامک با نام تجاری به اپراتور همراه اول امکان پذیر نمی باشد
( ایرانسل و تالیا امکان پذیر است)
- هزینه هر پیامک با نام
تجاری 8.5 برابر یک پیامک فارسی عادی است.
- نام تجاری قابلیت
دریافت پیامک ندارد.
- نام تجاری باید کمتر از 10 کاراکتر و
لاتین باشد.
- هزینه فعالسازی هر نام تجاری 50 هزار تومان می
باشد.
آیا امکان ارسال پیامک به سایر کشور ها
وجود دارد؟
بلی امکان ارسال پیامک به سایر کشور ها
از طریق ارسال بین المللی امکان پذیر می باشد ، هزینه پیامک های بین
المللی نیز 12 برابر هزینه پیامک فارسی عادی می باشد .
آیا فعال سازی نام تجاری یا شماره بین
المللی هزینه دارد ؟
بلی فعال سازی هر نام تجاری و شماره بین
الملی هزینه دارد .جهت فعالسازی و استعلام قیمت نام تجاری و شماره بین
المللی از بخش پشتیبانی اقدام فرمایید.
آیا هزینه پیامک های ارسال نشده باز
میگردد ؟ لطفا توضیح دهید.
پیامک های ارسال نشده را باید به دو
گروه تقسیم کرد ، پیامک هایی که به هر نحوی ارسال نشده اند و پیامک
هایی که ارسال شده اند ولی Deliver نشده اند . مثلا اگر یک شماره
موبایل غلط باشد یا برای مدت زیادی خاموش باشد ، یا از طرف مخابرات به
درخواست خودش دریافت پیامکش مسدود شده باشد یا به دلیل قطعی مخابرات
پیامک ارسال نشود ، هزینه باز خواهد گشت . ولی در مواردی هم ممکن است
پیامک به مخابرات رسیده باشد ولی به دلیل عدم در دسترس بودن یا مشکلات
آنتن های مخابراتی پیامک تحویل گوشی نشده باشد این هزینه از سمت
مخابرات برگردانده نخواهد شد به تبع ایرانامه هم قادر به بازگشت چنین
هزینه ای نخواهد بود.
آیا امکان عودت پنل وجود دارد ؟ شرایط به
چه صورت است.
بلی ، طبق قرارداد هزینه شماره اختصاصی
+ 20% از هزینه کل قرار داد به عنوان هزینه راه اندازی کسر شده و
مابقی مبلغ عودت داده خواهد شد .
سوالات متداول : خطوط اختصاصی و اشتراکی ایرانامه
لیست سیاه مخابراتی چیست؟
مدتی پیش مخابرات یک پیامک برای مشترکین ارسال کرد به مضمون عدم
دریافت پیامک تبلیغاتی ، مشترکینی که به این پیامک جواب مثبت دادند
دیگر از خطوط 1000 ، 2000 و 3000 پیامک تبلیغاتی دریافت نخواهند کرد .
در خطوط 1000 و 2000 پس از ارسال پیامک به چنین مشترکینی نوع گزارش
تحویل "نرسیده به مخابرات" و در خطوط 3000 گزارش مبنی بر "ارسال نشده"
ارائه میگردد .
برای رفع این مورد مشترک باید با شماره کافیست
از خطوط همراه اول عدد 2 را به شماره 8999 ارسال نموده و برای خطوط
ایرانسل عدد 1 را به 5005 ارسال نماید.
دقت نمایید که برخی از
خطوط 1000 ، 2000 یا 3000 متعلق به شرکت ها و ادارات دولتی و مراکز
حساس بوده (مثلا خودرو سازی ، بیمارستان ها ، وزارت خانه ها و..) ،
این خطوط شامل لیست سیاه نمی شوند، بنابراین دریافت پیامک از چنین
خطوطی نشان دهنده دریافت پیامک تبلیغاتی از سایر خطوط نمی باشد .
آیا خطوط بین المللی و نام تجاری قابلیت
دریافت هم دارد؟
نام تجاری دریافت ندارد .
خطوط بین المللی به دو صورت هستند:
- خطوط واقعی (که ارسال و دریافت دارند ) و با 44+ شروع می شوند و
قابل انتخاب هم نیستند ( لیست شماره های آزاد را با درخواست تیکت
جویا شوید)، این خطوط سالیانه هستند و باید هر سال مجدداً تمدید
شوند.
- خطوط مجازی که هر عدد یا شماره دلخواهی میتواند باشد و دریافت هم
ندارد مثلا 1000 ، این خطوط شارژ سالیانه ندارد.
واضح است که در گزینه اول کد کشور مشخص میشود و در گزینه دوم هیچ کدی
وجود نخواهد داشت.
معمولا گزینه دوم انتخاب میشود که هزینه آن
50 هزار تومان است.
گزینه اول با قیمت 100 یورو ارائه می گردد (
یورو به قیمت روز ).
ارسال بین المللی چه کشور هایی را
پشتیبانی می کند و هزینه هر پیامک به چه صورت است؟
تقریبا کل کشور ها و اپراتور ها پشتیبانی می شود، قیمت پیامک برای
کشور های مختلف متفاوت می باشد، جزئیات دقیق کشور ها به همراه ضرایب
قیمت آنها در آدرس زیر موجود است :
جدول ضرایب هزینه
ارسال پیامک بین الملل ضرایب موجود در فایل فوق در $
0.0080 ضرب خواهد شد تا قیمت هر پیامک به دلار مشخص شود.
پیامک های سامانه ایرانامه با چه شماره
ای ارسال می شود؟
بر روی هر سرویس ارائه شده، یک شماره
هدیه 14رقمی 1000 اختصاص داده می شود که امکان ارسال و دریافت از همه
اپراتورهای تلفن همراه کشور را دارد. مشتریان راهکار نیز می توانند با
خریداری شماره اختصاصی دلخواه ارسال و دریافت را انجام دهند.
شماره مجازی چیست؟
شماره های مجازی پیام کوتاه مخصوص ارسال
و دریافت پیامک از بستر اینترنت هستند و این امر توسط نرم افزار انجام
می گیرد. این شماره ها با پیش شماره های 1000، 2000 ، 3000 و 5000
ارائه می شوند و فاقد سیم کارت و سند هستند.
آیا خط اختصاصی ارسال پیامک را میتوانم
به دلخواه انتخاب کنم؟ میتوانم چند خط اختصاصی در کنار هم داشته باشم؟
بلی شما میتوانید علاوه بر شماره های
موجود در سرویس خود، یک یا چند شماره دلخواه با پیش شماره مورد نظر
خرید بفرمایید. از لحاظ فنی شماره های 1000 قابلیت انتخاب کامل دارند
یعنی شما میتوانید 10 رقم بعد از شماره 1000 را به شکل 1000XXXXXXXXXX
به صورت دلخواه انتخاب نمایید (مثلا شماره 10009121234567).
آیا امکان انتقال شماره های از قبل
خریداری شده به شرکت شما وجود دارد؟
بله ، این امکان وجود داشته و به سادگی
قابل انتقال است ، کافیست شرکتی که شما قبلا از آنها سرویس می گرفتید
یک نامه به اپراتور ارسال نماید و اعلام کند که شماره ها را به ایرانامه
پیامک انتقال دهند.
یک شماره استعلام کرده ام ، قیمت آن را
هم اعلام کرده اید و سپس پرداخت کردم ولی هنوز ثبت نشده است ، لطفا
توضیح بدهید.
استعلام و ثبت شماره به دلیل اینکه از
طریق خود اپراتور انجام میگردد بسته به اوپرتور 1000 ، 2000 یا 3000
متفاوت می باشد ، معمولا خطوط 3000 ظرف سه ساعت و خطوط 1000 و 2000
حدودا 24 ساعت بعد نتیجه استعلام را اعلام می کنند، پس از پرداخت نیز
ممکن است 24 الی 48 ساعت برای ثبت شماره زمان نیاز باشد ، همچنین در
جریان باشید که پس از سفارش شماره هزینه ی خط از حساب شما کسر می گردد
و قابل برگشت نیست.
تفاوت خطوط اختصاصی و اشتراکی چیست؟
از خطوط اختصاصی می توان برای ارسال و
دریافت پیامک استفاده کرد ولی خطوط اشتراکی بصورت مشترک بین چندین
کاربر استفاده می شود. همچنین این شماره ها فقط مختص ارسال پیامک و
برای مقاصد تبلیغاتی و انبوه مورد استفاده قرار می گیرد. ارسال از این
خطوط در صورت تایید ایرانامه ممکن است. در صورت عدم تایید می بایست
با خطوط اختصاصی خود ارسال را انجام دهید.
آیا می توان خطوط اشتراکی (عمومی) را به
خطوط اختصاصی تبدیل کرد؟
خیر. خط اشتراکی یک شماره است که به
صورت اختصاصی توسط ما خریداری شده و برای ارسال های انبوه و تبلیغاتی
به چندین کاربر تخصیص داده و به اشتراک گذاشته شده است، برای همین این
شماره اشتراکی نامیده می شود.
در صورت سفارش شماره جداگانه ، آیا هر
سال می بايست نسبت به تمدید اقدام نمود و یا شماره دائمی است؟
قرارداد مخابرات برای ارائه شماره با
تمامی اپراتور ها و شرکت ها به صورت سالیانه است، ولی از آنجایی که
چند سال پیاپی، بابت شماره ها هزینه ای دریافت نشده برخی شرکت ها به
اشتباه شماره ها را دائمی اعلام می کنند! در صورتی که مخابرات هزینه
ای بابت شماره دریافت نماید کاربر نیز موظف است این هزینه را پرداخت
کند در غیر اینصورت از کاربر نیز هیچ هزینه ای دریافت نخواهد شد.
شماره های 1000، 2000، 3000، 5000 و خط ثابت 021 چه
تفاوتی با یکدیگر دارند؟
تمامی پیش شماره های فوق از طرف مخابرات به اپراتور های مختلف تخصیص
داده شده اند ، بنابراین تفاوت اول این خطوط در اپراتور ارائه کننده و
سیاست های آن ها می باشد.
در ذیل یک مقایسه کلی بین خطوط انجام میشود ، این مقایسه طی تجربه چند سال بدست آمده و هیچ جنبه تبلیغاتی ندارد:
خط |
مزایا |
معایب |
خط ثابت |
1- عدم وجود پیش شماره های 1000 ، 2000 یا 3000
2- ارسال و دریافت پیامک روی خط ثابت
3- عبور از لیست سیاه مخابراتی
4-کیفیت بسیار بالای ارسال و ریزش بسیار کم
5- تعرفه یکسان پیامک فارسی و لاتین و همراه اول و ایرانسل
6-- سرعت بالا در ارسال
7--قابلیت دریافت گزارش تحویل به صورت دقیق پس از "به روز نمایی گزارش تحویل" |
1- هزینه پیامک بالا
2-ارائه پیش شماره های سایر استانهای کشور با پیش شماره 021000
|
1000 |
1- سرعت بسیار بالا در ارسال
2- قابلیت دریافت گزارش تحویل به صورت دقیق پس از "به روز نمایی گزاش تحویل"
3- قابلیت انتخاب خط دلخواه پس از پیش شماره 1000
4- تعرفه مناسب پیامک و خطوط
5- بازگشت هزینه پیامک های نرسیده به مخابرت "پس از به روز رسانی گزارش تحویل"
6- سفارش خط به صورت کاملا سیستماتیک |
1- ضریب 1.2 برابر برای خطوط ایرانسل
2- رنج وسیع لیست سیاه مخابراتی
3- عدم ارسال به لیست سیاه مخابراتی |
2000 |
1- کیفیت ارسال بسیار بالا
2- سرعت ارسال مناسب
3- بازگشت هزینه پیامک های نرسیده به گوشی و نرسیده به مخابرات "پس از به روز رسانی گزارش تحویل" بعد از 48 ساعت
4- عدم ارائه ضریب برای خطوط ایرانسل |
1- قیمت بالای خطوط اختصاصی
2- عدم ارائه خطوط 14 رقمی ، 13 رقمی و 11 رقمی
3- واضح نبودن وضعیت شماره های رند و نیمه رند
4- عدم ارسال به لیست سیاه مخابراتی |
3000 |
1- سرعت بسیار بالا
2- قابلیت دریافت گزارش تحویل به صورت دقیق پس از "به روز نمایی گزاش تحویل"
3- قیمت مناسب خطوط 14 ، 12 و 10 رقمی
4- بازگشت هزینه پیامک های ارسال نشده "به صورت خودکار"
5- ارائه رنج شماره 100 تایی 14 رقمی با قیمت بسیار مناسب
6- یکسان بودن تعرفه رند و غیر رند خطوط |
1- عدم توانایی انتخاب 4 رقم اول بعد از 3000 به دلخواه
باید حتما ابتدا از سرشماره های 8 رقمی خطوط خریداری شوند
2- قیمت بالا و محدود بودن خطوط 8 رقمی
3- عدم ارائه خطوط 13 و 11 رقمی
4- عدم ارسال به لیست سیاه مخابراتی
|
5000 |
1- سرعت ارسال بالا
2- تعرفه مناسب
3- امکان ارسال به بانک تفکیک جنسیت پردیس همراه اول
4-بازگشت اعتبار پیامک های ارسال نشده به لیست سیاه در لحظه ارسال
|
1- رنج وسیع لیست سیاه مخابراتی
2- عدم بازگشت هزینه پیامک های تحویل نشده
3- بانک ضعیف، تفکیک سن و جنسیت همراه اول و عدم ارسال باکیفیت به این بانک
|
ارسال از خطوط ثابت به چه صورت می باشد؟
ارسال از خطوط ثابت فقط برای هم میهنان تهرانی فعال می باشد بنابراین
با پیش شماره 021 خواهد بود ، کیفیت ارسال این خطوط بسیار بالا بوده و
شامل لیست سیاه مخابراتی نیز نمی شوند.
مدارک لازم جهت خرید خط
ثابت :
1. کپی و اصل قبض تلفن ثابت مورد نظر
2. کپی کارت
ملی مالک خط
3. پر نمودن فرم خرید خط ثابت
چگونه هزینه پیامک های ناموفق در پیامک
های تکی و گروهی عودت داده می شود؟
در خطوط 1000 و خط ثابت: پس از دریافت گزارش به صورت اتوماتیک هزینه
پیامک های نرسیده به مخابرات عودت داده می شود و گزارش ها به صورت
هفتگی حذف می شوند، بنابراین قبل از گذشت یک هفته دانلود گزارش ها را
دریافت نمایید.
در خطوط 3000 : گزارش گیری باید حداکثر تا مدت
24 ساعت انجام شود، در غیر اینصورت گزارش توسط اپراتور حذف می گردد.
در خطوط 2000 : چنانچه می خواهید هزینه پیامک های نرسیده در خطوط 2000
به صورت کامل به شما بازگردانده شود 48 ساعت پس از ارسال عمل گزارش
گیری را انجام دهید، تا هزینه تمامی پیامک ها به جز رسیده به گوشی
عودت داده شود.
شرایط ارسال پیامک از خطوط اختصاصی 5000
چیست؟
خطوط 5000 با تعرفه پیامک پایین تر از سایر خطوط بصورت اختصاصی ارائه
می شوند. لطفا به نکات زیر نیز دقت فرمایید:
1. این خطوط فقط
جهت ارسال به همراه اول می باشد و قابلیت دریافت ندارند.
2. این
خطوط دارای امکان گزارش گیری دلیوری نمی باشند بنابراین هیچ بازگشت
هزینه ای بابت پیامک های نرسیده به مخابرات هم ندارد.
3. این
خطوط دارای سرعت بسیار بالایی در ارسال پیامک انبوه می باشند.
با خط ثابت پیامک فلش ارسال می کنم، اما
ارسال نمی شود؟
ارسال فلش روی خطوط ثابت غیرفعال می
باشد.
سوالات متدوال : سرویس های نمایندگی
نماینده شما هستم چطور میتوانم سامانه را
بر روی دامنه اختصاصی خودم داشته باشم ، و برای خود لوگوی اختصاصی و
متن کپی رایت و... تعیین کنم؟
نمایندگان میتوانند با Domain اختصاصی (www.YourSite.com) یا
SubDomain از سامانه استفاده کنند ، کافیست ابتدا یک دامنه از یک شرکت
معتبر ثبت دامنه تهیه کرده سپس DNS های دامنه خود را روی DNS های شرکت
تنظیم نمایند (Ns1.Payamak-Panel.com و Ns2.Payamak-Panel.com) و یا
اگر زیر دامنه باشد آن را روی آیپی سرور (87.107.121.51) شرکت تنظیم
نمایید تا کاربران شما از دامین اختصاصی شما وارد سامانه شوند ، دقت
نمایید برای زیر دامنه نباید روی آیپی Redirect شود بلکه باید در بخش
DNS Server یک A Record اضافه گردد .
نمایندگان محترم به صورت
کلی نیازی به تهیه میزبانی وب ( Web Hosting ) نداشته و از طریق بخش
لوگو ها میتوانند اطلاعات کلی سامانه و تعرفه های خود را در صفحه
لاگین قرار دهند ، چنانچه نماینده بخواهد در یک وب سایت جداگانه صفحه
لاگین خود را قرار دهد نیاز به میزبانی مجزا خواهد داشت . نمایندگان
میتوانند لوگوی اختصاصی و اطلاعات کامل خود(اعم ازمتن کپی رایت،
اطلاعات درباره ما ، تماس با ما و تعرفه ها و...) را در نرم افزار ثبت
و ویرایش نمایند تا کاربران اطلاعات نماینده را در هنگام ورود به
سامانه ملاحظه نمایند .
شماره کارت و شماره حسابم را در بخش
مدیریت حساب ها وارد کردم ولی پرداخت الکترونیک انجام نمی گیرد ، لطفا
توضیح دهد.
برای فعال سازی پرداخت الکترونیک باید با بانک مورد نظر تماس گرفته و
درخواست فعالسازی درگاه پرداخت الکترونیک بدهید ، بانک های پیشنهادی
ما به ترتیب بهترین سرویس دهی به شرح زیر است :
1. سامان
2. پارسیان
3. ملت
4. پاسارگاد
من از یکی از بانک های فوق درگاه
الکترونیک تهیه کرده ام طبق راهنمای بالای صفحه مدیریت حساب عمل کردم
ولی در هنگام پرداخت توسط کاربرانم با خطای 22 (یا خطای 24 یا
مشابه... ) روبرو می شوم لطفا راهنمایی بفرمایید؟
در هنگام عقد قرارداد و دریافت درگاه
باید آیپی بانکی مارا به بانک اعلام بفرمایید (87.107.121.50) ،
همچنین در صورتی که با بانک پارسیان قرارداد بسته اید باید به ایشان
بفرمایید تا درگاه را روی شاپرک تنظیم نمایند.
برای دریافت درگاه اینترنتی از بانک ،
نیاز دارم بدانم زبان برنامه نویسی سامانه چیست؟
زبان برنامه نویسی سامانه #C(سی شارپ) و
تحت پلت فرم ASP.NET 4 می باشد.
در زمینه رمز یا شماره مشتری که در قسمت
معرفی شماره حساب عنوان می شود توضیحی دهید آیا رمز حساب خودمان است؟
خیر این رمز کارت یا حساب شما نیست بلکه
هنگامیکه با یکی از بانک ها قرار داد می بندید و پرداخت الکترونیک
میگیرد ممکن است رمز به شما بدهند که در راهنمای پنل نمایندگی برای هر
بانک به صورت مجزا توضیحات داده شده است.
با سلام کاربرد گزینه "شاخه ها" در پنل
مدیریتی چیست؟
کاربران شما علاوه بر اینکه میتوانند از
بانک شماره های موجود در قسمت ارسال محله ای استفاده کنند میتوانند از
شماره هایی که شما در بخش شاخه ها قرار میدهید نیز استفاده نمایند ،
کافیست شاخه های مورد نظرتان را ایجاد کرده و در هر بخش شماره قرار
دهید ، شاخه ها و شماره در بخش ارسال محله ای کاربرانتان نمایش داده
می شود دقت بفرمایید که شاخه هایی که اضافه می کنید در پنل خودتان در
بخش ارسال منطقه ای نمایش داده نمی شود .
از قسمت شاخه ها تعدادی شماره اضافه کرده
ام اما در قسمت ارسال منطقه ای قابل رویت نیست لطفآ راهنمایی کنید .
این شماره ها برای کاربران شما نمایش
داده خواهد شد نه کاربری خود شما ، همچنین مطمئن شوید در بخش ویرایش
کاربر تیک "دسترسی به شاخه های ایجاد شده توسط نماینده" علامتدار شده
باشد.
براساس متن تعرفه ها و راهنمای سیستم و
تماس تلفنی اولیه من به کاربران گفته ام که اگر سرویس نامحدود من را
خریداری کنند می توانند خود کاربر تعریف کنند و نیز مدیریت بسته ها با
خودشان است. آیا این مورد درست است؟
در مورد سامانه یک نماینده میتواند
کاربر تعریف کند ، کاربر نماینده بخشی به نام کارمندان (زیر کاربران)
دارد که در این بخش قادر است کاربر تعریف کرده و سطوح دسترسی و شماره
به کارمند تخصیص دهید ، البته باید دقت نمایید که تعرفه کارمند و مادر
یکی است ؛ یعنی اگر شما پیامک را به کاربرتان 100 ریال می فروشید
کارمند هم با همین تعرفه میتواند ارسال نمایید ، در مورد اینکه خودتان
بخواهید نماینده ایجاد کنید بله امکان این هم وجود دارد ولی باید در
این خصوص با مدیریت مذاکره نمایید.
اگر چنانچه یکی از بسته ها یا تعرفه ها
را حذف کنم؛ کاربران آن بسته چه میشوند؟
در صورتی که یک بسته یا تعرفه داشته
باشید که به یک یا چند کاربر تخصیص داده شده باشد نباید آن را حذف
کنید ، در صورت نیاز به تغییر آن را ویرایش نمایید.
چطور میتوانم برای یکی از کاربرانم یک
پیام خاص در صفحه ایشان قرار دهم؟
لطفا به بخش کاربران مراجعه کرده سپس
کاربر مورد نظر را از طریق جستجو پیدا کنید ، سپس روی آیکون پیام ها
(آیکون آبی رنگ) در جلوی کاربر کلیک نمایید سپس پیام خود را به صورت
های مختلف میتوانید قرار دهید.
یک شماره را پرداخت کردم ولی هنوز در بخش
شماره ها اضافه نشده است ، لطفا پیگیری نمایید.
اگر به توضیحات بخش سفارش شماره دقت کرده باشید توضیح داده شده که پس
از پرداخت شماره حداقل 24 ساعت زمان نیاز است تا شماره فعال شود ،
بنابراین لطفا صبر نمایید.
در صورتی که شماره را در روز پنجشنبه
پرداخت نمایید این زمان بالتبع افزایش خواهد یافت و به روز شنبه عصر
یا یکشنبه موکول میگردد.
آیا کاربران من هم میتوانند کاربر ارائه
کنند و برای ایشان بسته و تعرفه ایجاد نمایند؟
کاربران شما میتوانند زیرکاربر داشته باشند ، شماره اختصاصی به ایشان
بدهند و دسترسی زیرکاربران را تنظیم کنند ولی نمیتوانند بسته و تعرفه
داشته باشند ، کاربران شما پنل نمایندگی ندارند که بتوانند درگاه
اختصاصی داشته باشند یا کاربرانشان را مانیتور نمایند.
برای این
منظور شما باید درخواست بدهید تا امکان ارائه نمایندگی توسط شما فعال
شود ، با فعال شدن این بخش شما به نماینده ارشد تبدیل شده و میتوانند
دقیقا نمایندگی مشابه خود ایجاد نمایید ، نماینده شما تمامی امکانات
شمارا خواهد داشت ( ازجمله ایجاد بسته ، تعرفه ، مانیتورینگ ، قیمت
گذاری خطوط و... ) دقت نمایید که ارائه نماینده فقط در پنل های عددی
امکان پذیر می باشد
درهنگام ایجاد کاربر با پیام "کاربران
شما به حداکثر خود رسیده " مواجه میشوم در صورتی که 10 کاربر بیشتر
ایجاد نکرده ام لطفا بررسی نمایید
دقت بفرمایید که اگر کل کاربران شما 99999 است بدین معنی است که شما
به صورت بالقوه این تعداد کاربر میتوانید ایجاد کنید ، اگر یک کاربر
ایجاد کنید که توانایی ایجاد 99999 کاربر یا زیرکاربر را داشته باشد
کلیه کاربران شما پر شده و سیستم اجازه ایجاد کاربر جدید را نخواهد
داد.
بنابراین در ارائه تعداد زیرکاربر منطقی عمل کرده و اعداد
منطقی لحاظ نمایید ، به عنوان مثال 9999 برای یک کاربر عادی اصلا
منطقی نیست
بنده قصد ایجاد چند بسته متفاوت را دارم
، لطفا راهنمایی بفرمایید به چه صورت دسترسی هارا تنظیم کنم؟
برای شروع کار شما میتوانید بر اساس بسته های ایرانامه این کار را
انجام دهید ، بهتر است برای سهولت کار با کلیک کردن بر روی دکمه همه
هم دسترسی و هم مشاهده را برای کلیه بخش ها علامتدار کنید سپس بخش
هایی که مورد نظر شماست غیر علامتدار کرده تا کاربر دسترسی نداشته
باشد.
این کار کمی زمانبر است ولی یکبار برای همیشه انجام خواهد
شد.
بنده بسته یکی از کاربران را به بسته
بالاتر ارتقا دادم ولی متاسفانه دسترسی های کاربر هنوز به شکل قبل است
لطفا توضیح دهید
هنگامی که یک کاربر را ویرایش کرده و بسته وی را تغییر میدهید برای
اعمال دسترسی ها باید تیک "دسترسی های پیشفرض بسته به صورت خودکار
مجددا تنظیم شود" که در پایین بخش ویرایش قرار دارد را حتما علامتدار
نمایید.
همچنین دقت کنید که با تغییر یک بسته تعرفه کاربر به
صورت خودکار تغییر نمیکند و شما برای تغییر تعرفه کاربر میبایست کاربر
را یک ریال با تعرفه جدید شارژ نمایید.
چطور میتوانم دسترسی بخش ارسال مدارک و
شکایات را غیر فعال کنم و بخش آزمایشگاه را دسترسی بدهم؟
بخش هایی مانند ارسال مدارک ، شکایات
قابل حذف یا عدم دسترسی نیستند ، بخش آزمایشگاه ، سوالات متداول نیز
فقط برای کاربران مستقیم ما نمایش داده میشود و قابل حذف نیست.
نحوه ساخت کاربر دمو به چه شکل است؟
کاربر دمو یک کاربر عادی است که چند نکته باید در آن رعایت شود:
- دسترسی شارژ حساب اکیدا باید غیر فعال شود ، چرا که اگر یک نفر
وارد سیستم شده و حساب را شارژ کند میتواند هر پیامکی ارسال کند.
- شارژ حساب کاربر دمو همیشه باید 0 باشد.
- دسترسی تغییر رمز برای این کاربر باید غیر فعال باشد.
- کاربر دمو نیازی به ارسال مدارک ندارد.
- برای کاربر دمو خط اختصاصی خرید نفرمایید.
تفاوت نمایندگی مشابه و نماینده
زیرمجموعه در چیست؟
نماینده مشابه نماینده ای است که دقیقا مشابه شما بوده و تمامی
امکانات شمارا دارا است با این تفاوت که زیرمجموعه شما قرار گرفته و
شما از پیامک های ایشان ، فروش خطوط به ایشان و کاربرانشان سود خواهید
کرد.
نماینده زیرمجموعه در حقیقت یک کاربر ساده می باشد که
میتواند زیرکاربر ایجاد کند ، ولی چون در پنل های عددی مبنای سود بر
تعداد پیامک است میتواند از فروش پیامک سود کند.
شرایط ارائه نماینده زیرمجموعه به چه
صورت است؟ آیا نماینده زیرمجموعه هم میتواند دامنه اختصاصی داشته
باشد؟
از آنجایی که نماینده زیرمجموعه چیزی جز
یک کاربر ساده نیست هزینه ای در برنخواهد داشت ، برای ارائه دامنه
اختصاصی شما میتوانید خودتان یک دامنه و لوگو تهیه کرده و در اختیار
ایشان قرار دهید(هزینه دامنه 30/000 هزار تومان می باشد) که از شما
دریافت خواهد شد.
شرایط فعال شدن دسترسی ارائه نماینده
مشابه و ارتقا به نمایندگی ارشد چیست ؟ آیا اینکار هزینه دارد؟
برای ارائه نماینده مشابه نماینده باید تعهدات زیر را بپذیر:
- هزینه هر نماینده مشابه 260 هزار تومان است و در هنگام ایجاد
نماینده باید پرداخت شده و سپس دامنه اعلام گردد.
- نماینده موظف است تمامی کاربران نماینده خود را احراز هویت
نماید.
- مسئولیت کاربران زیرنماینده هم با خود نماینده اصلی می باشد.
- نماینده موظف است کلیه کاربران زیر نماینده را نیز مانیتور و
کنترل نماید.
- ارسال مدارک کاربران از جمله کپی کارت ملی و کپی قبض یاسند
موبایل از نماینده و کاربران نماینده از طریق بخش ارسال مدارک
الزامی است.
- نماینده تعهد مینماید سالیانه 60% مبلغ 260 هزار تومان را بابت
تمدید پنل پرداخت نماید.
- نمایندگان مشابه لوگو و دامنه اختصاصی داشته و بابت درج لوگو
برای ایشان هزینه جداانه دریافت نمی گردد.
نمایندگان محترم میتوانند DNS های زیر را
که هیچ اسمی از شرکت ما درآن وجود ندارد اعلام نمایند:
NS1.payamak-panel.com
NS2.payamak-panel.com
آیا سرویس ها و بخش های جدیدی که به
سامانه اضافه میشود رایگان است؟
تمامی آپدیت هایی که در سامانه صورت میگیرد رایگان است ، ولی بخش های
جدید مانند سرویس های آب و هوا و... برای کاربران شما رایگان نیست.
اغلب این بخش ها برای شما و نمایندگان زیرمجموعه شما به صورت رایگان
فعال میشود ولی برای جلوگیری از ارزان فروشی و خراب شدن بازار این
ماژول ها و سرویس ها برای کاربران شما رایگان نخواهد بود.
دقت
بفرمایید که در صورت خرید یک بخش جدید توسط کاربر 30% هزینه آن به
عنوان سود به حساب شما اضافه میگردد
یک شماره اختصاصی برای یکی از کاربرانم
خریداری کرده ام و به ایشان تخصیص دادم ولی متاسفانه این شماره دریافت
ندارد ، لطفا بررسی کنید
دقت بفرمایید در هنگام تخصیص شماره به کاربر یک گزینه به نام کلیدواژه
وجود دارد ، اگر بخواهید یک شماره را به صورت اشتراکی به چند نفر
ارائه نمایید کلیدواژه را پر بفرمایید ، در صورتی که بخواهید شماره را
به صورت اختصاصی برای یک کاربر تخصیص دهید تا هم ارسال داشته باشد هم
دریافت گزینه کلیدواژه را خالی بگذارید .
همچنین هنگامی که یک
شماره را با کلیدواژه به چند نفر اختصاص میدهید مخاطبین با قرار دادن
این کلیدواژه در ابتدا متن پیامکشان و ارسال به شماره ، پیامک وارد
پنل کاربر مورد نظر خواهد شد .
اگر شماره را بدون کلیدواژه
تخصیص داده اید و از اینکه این شماره ارسال دارد مطئمن هستید و بازهم
دریافت فعال نیست با بخش پشتیبانی سامانه تماس حاصل نمایید.
بنده یک نماینده مشابه ایجاد کرده و
شماره های عمومی را نیز به این نماینده ارائه کردم ولی متاسفانه ایشان
قادر نیستند شماره های عمومی را به کاربرانشان تخصیص دهند ، راهنمایی
کنید.
دقت بفرمایید بخش شماره های پنل
نمایندگی با کاربری کمی متفاوت است ، لطفا به بخش کاربران مراجعه کرده
و نماینده خود را جستجو کنید ، سپس روی آیکون شماره ها ( آیکون گوشی
موبایل ) کلیک کرده تا این بخش باز شود ، اگر دقت بفرمایید بر خلاف
پنل های کاربر این بخش برای نماینده داراری 2 بخش میباشد ، بخش
بالایی(تخصیص شماره) به خود نماینده تعلق دارد و هر شماره ای تخصیص
داده شود برای استفاده خود نماینده است ، بخش پایینی (درج شماره جدید
) به کاربران نماینده تعلق دارد یعنی شما هر شماره ای در این بخش درج
کنید نماینده میتواند به کاربرانش تخصیص دهد ، بنابراین لازم است خطوط
عمومی را در این بخش به نماینده خود تخصیص دهید.
در صورتی که یکی از کاربرانم پیامک غیر
اخلاقی ، نا متعارف یا سرکاری ارسال کرد چه کاری باید انجام دهم؟
پیشگیری همیشه بهتر از درمان است ، اگر اطلاع رسانی درست باشد به ندرت
این اتفاق رخ خواهد داد ، بنابراین سعی کنید با اطلاع رسانی درست از
این گونه ارسال ها جلوگیری نمایید.
در صورت ارسال چنین پیامکی
پنل کاربر مسدود می شود ، بنا بر صلاحدید اپراتور و شرکت پنل فعال و
یا غیر فعال میگردد. کاربرنیز موظف می باشد تعهدنامه ای مانند :
(اینجانب تعهد میدهم که دیگر پیامک غیر اخلاقی ، توهین ، شوخی ، جوک ،
اعلام برنده شدن یا ارائه جایزه ، سرکار گذاشتن از طریق پیامک حتی به
دوستان و آشنایان، اخاذی ، ارسال پیامک از طرف بانک یا اپراتور ها و
ارسال هرگونه پیامک که به نحوی فرستنده در آن مشخص نباشد را ارسال
ننمایم و در صورت ارسال ،پنل کلا مسدود و مدارک اینجانب به مراجع
قانونی ارائه گردد) تنظیم نماید ، سپس نماینده از بخش مدارک کاربران
آن را آپلود نماید و پس از طی شدن 1 هفته ، پی گیری های لازمه برای
فعال شدن کاربر خود را انجام دهد. در صورت تکرار مجدد پنل نمایندگی به
حالت تعلیق در می آید . بنابراین در مانیتورینگ پیامک ها دقت لازم را
بعمل آورید.
لازم به ذکر می باشد که هیچ هزینه ای بابت پنل های
مسدودی عودت داده نمیشود.
آیا امکان ثبت نام آنلاین برای کاربرانم
وجود دارد ؟
بله شما میتوانید از طریق پنل نمایندگی بخش ثبت نام آنلاین، این بخش
را به صورت رایگان فعال نمایید.
پس از فعالسازی ، ثبت نام
آنلاین به دو روش امکان پذیر خواهد بود:
- آیکون ثبت نام آنلاین در صفحه ورودی که پس از فعالسازی این بخش
نمایان خواهد شد.
- استفاده از صفحه www.YourDomain.com/UserRegister.aspx به صورت
IFRAME یا به صورت AJAX در وب سایت خودتان
در بخش لوگو ها یک لوگو برای صفحات داخلی
انتخاب کردم ولی نمایش داده نمی شود ، لطفا راهنمای کنید.
به دلیل محدودیت فضا در این طرح گرافیکی
قابلیت نمایش لوگو در صفحات داخلی غیر فعال می باشد.
ثبت نام آنلاین را فعال کردم. سیستم
پیغامی داد مبنی بر اینکه فعال شده و برای مشاهده به صفحه ورود یا
آدرس ذکر شده مراجعه کنم ، ولی چیزی نمی بینم بایستی برای ادامه چه
کنم؟
پس از اینکه ثبت نام آنلاین را فعال کردید ، مخاطبین شما در هنگام
مشاهده صفحه ورود یک دکمه جدید با نام " ثبت نام " مشاهده می کنند که
از این طریق میتوانند ثبت نام انجام دهند.
همچنین اگر وب سایت
جداگانه دارید میتوانید آدرس www.YourSite.com/UserRegister.aspx را
به صورت IFRAME یا AJAX در وب سایت خود قرار دهید تا کاربران به سادگی
ثبت نام انجام دهند.
ثبت نام آنلاین را فعال کردم ولی یکی از
مخاطبین هنگام ثبت نام خطای نام کاربری تکراری است را دریافت می کند ،
لطفا توضیح دهید.
همانطور که میدانید در ثبت نام آنلاین
نام کاربری شماره موبایل شخص خواهد بود ، اگر این کاربر قبلا در سیستم
شما با این شماره موبایل ثبت نام کرده باشد ، یا حتی از شخص دیگری
نمایندگی گرفته باشد با این شماره موبایل نمیتواند ثبت نام انجام دهد.
آیا من میتوانم گزارش تحویل (Delivery)
را برای کاربرانم فعال و غیر فعال کنم؟
بله، در هنگام ویرایش کاربر گزینه
"نمایش گزارش تحویل" را علامتدار نمایید
در بخش تعرفه ها ، مدیریت قیمت را انتخاب
کردم ولی وقتی قیمت هارا وارد می کنم با خطای "تعرفه های وارد شده
باید بیشتر از تعرفه های شما باشد" مواجه می شوم لطفا راهنمایی کنید.
دلیل بروز این خطا این است که احتمالا
یکی از ضرایب یا قیمت تعرفه های وارد شده کمتر از تعرفه های خودتان
است ، به ضرایب و قیمت های نمایش داده شده در جدول کرم رنگ بالا دقت
بفرمایید به ویژه ضریب ایرانسل برای اوپراتور 1000 مثلا اگر ضریب
ایرانسل برای شما 1.2 در نظر گرفته شده شما نیز نباید این ضریب را
کمتر در نظر بگیرید.
تفاوت پنل های عددی و ریالی در چیست؟
در پنل های ریالی مبنای تمامی پرداخت و
ارسال ها بر اساس شارژ ریالی می باشد ولی در پنل های عددی تعداد پیامک
مبنارا تشکیل میدهد ، یکی دیگر از تفاوت اساسی در پنل های عددی و
ریالی در نحوه بازگشت سود به نماینده است ، در پنل های ریالی پس از
ارسال پیامک توسط کاربر سود )مابه التفاوت تعرفه نماینده و تعرفه
کاربر) به نماینده بازگردانده می شود در صورتی که در سیستم عددی سودی
بازگردانده نمی شود بلکه نماینده تعدادی پیامک با مبلغ مورد نظر
خریداری و با مبلغ بالاتر می فروشد و این مابه التفاوت سود نماینده
خوهد بود ، در حقیقت میتوان گفت در پنل های عددی نماینده بلافاصله پس
از فروش شارژ سود خود را دریافت می کند ولی در پنل های ریالی پس از
ارسال توسط کاربر سود بازگردانده خواهد شد.
آیا امکان تبدیل پنل ریالی به عددی وجود
دارد؟
بله ، با شرایط زیر این امکان فراهم میگردد:
- پرداخت ما به التفاوت محاسبه شده از سمت شرکت
- صفر کردن اعتبار کلیه کاربران
بنده میخواهم برای یک کاربر تعیین کنم که
هر چقدر شارژ کند برای او هر پیامک 114 حساب شود و این تعرفه تغییر
نکند و برای دیگری 104 حساب شود ولی با توجه به اینکه بازه ها نباید
هم پوشانی داشته باشند نمیتوانم اینکار را بکنم لطفا راهنمایی کنید.
شما بازه ها را درست و بر اساس پلکانی
تعریف کنید (طبق راهنمای پنل نمایندگی) ، سپس در هنگام ایجاد بسته یا
تعریف کاربر تیک تعرفه ثابت را بزنید تا تعرفه دلخواه برای کاربر ثابت
شود.
شرایط ارائه نمایندگی به این صورت که زیر
مجموعه نمایندگی خودمان قرار گیرد به چه صورت می باشد؟
مایندگی زیرمجموعه فقط به نمایندگان
نامحدود ارائه می گردد ، بابت هر پنل نمایندگی زیرمجموعه 50% تخفیف به
نماینده ارائه می شود به عنوان مثال در صورتی که شما نمایندگی ریالی
نامحدود داشته باشید بابت ایجاد یک نماینده زیرمجموعه مبلغ 200 هزار
تومان پرداخت می نمایید.
کاربران من مدارک خود را ارسال نموده
اند، چگونه می توانم مدارک کاربران را تایید نمایم؟
در پنل مدیریت گزینه ای به نام "مدارک
کاربران" وجود دارد که می توانید از آن بخش مدارک را با دقت بررسی
نموده و پس از مطابقت با مشخصات کاربر تایید نمایید، و در صورتیکه
مدارک کاربر با مشخصات پنل وی مطابقت نداشت ، دلیل عدم تایید را در
بخش توضیحات درج نمایید.
کاربران من هنگام ارسال با پیش شماره های
2000 و 3000 با این پیام مواجه میشوند "کاربر گرامی ، با عرض پوزش
خطایی در سامانه رخ داده است ممکن است این خطا اتفاقی بوده و دوباره
تکرار نشود بنابراین لطفا دوباره سعی نمایید در صورت مشاهده پیاپی این
خطا با مدیر سامانه تماس حاصل نمایید" لطفا برسی بفرمایید .
این خطا به این دلیل است که شما برای این خطوط تعرفه تنظیم نکرده اید.
لطفا وارد بخش تعرفه ها شده سپس برای هر یک از تعرفه ها مدیریت قیمت
کرده و برای خطوط 2000 و 3000 نیز ضرایب و قیمت هارا تنظیم نمایید.
من چند شماره اختصاصی برای خودم تهیه
کردم ، در هنگام ایجاد کاربر میخواهم پیامک ارسالی از یکی از آنها
ارسال شود ، آیا امکان چنین چیزی وجود دارد؟
بله کافیست وارد بخش تنظیمات > تنظیمات
پیشفرض شده و شماره پیشفرض را تنظیم فرمایید.
شارژآنلاین نمایندگی خود را فعال کرده ام
، مشتریان من گزینه شارژ حساب را که میزنند با خطای “در حال حاضر
امکان پرداخت آنلاین فراهم نمی باشد” روبرو میشوند لطفا بررسی کنید.
مبلغی که کاربر میخواهد شارژ کند باید
در حساب شما موجود باشد ، برفرض اگر کاربر شما میخواهد مبلغ 1000 ریال
شارژ کند شما باید حداقل 1000 ریال در حساب خود موجود داشته باشید.
بنده قصد دارم یکی از کاربرانم را حذف
نمایم ولی سامانه اجازه حذف کاربر را نمیدهد لطفا راهنمایی کنید
در صورتی که کاربر شما تراکنش مالی ( هرگونه شارژ ) یا ارسال و دریافت
پیامک داشته باشد امکان حذف آن به دلیل مسائل امنیتی وجود ندارد.
شما میتوانید کاربر را غیر فعال کرده یا به شخص دیگری ویرایش نمایید.
نماد اعتماد الکترونیک دریافت نموده ام،
چگونه باید داخل سایت قرار دهم؟
نمایندگان پس از تهیه E-Namad که همان
نماد اعتماد الکترونیک است ، می بایست یک وب سایت طراحی نمایند و نماد
را در آن قرار دهند، در صفحه لاگین جایی برای E-Namad نمی باشد.
نحوه واریز سود خطوط خریداری شده توسط
کاربران در نمایندگی عددی چگونه می باشد؟
احتراما در لحظه شارژ حساب توسط کاربر شما، با توجه به مابه التفاوت
تعرفه شما و تعرفه کاربرتان، سودی به حساب بانکی شما واریز شده است که
در لحظه خرید خط، این سود از سود تعیین شده شما در بخش تعرفه شماره
ها، کسر می گردد.
به عنوان مثال اگر تعرفه ارسال کاربر شما 10
تومان باشد با فرض اینکه تعرفه شما 9 تومان باشد، این کاربر با پرداخت
400 هزار تومان 40 هزار پیامک از شما خرید داشته است. در صورتیکه 40
هزار پیامک با تعرفه شما، 360 هزار تومان می باشد. یعنی شما با پرداخت
360 هزار تومان، 400 هزار تومان در لحظه شارژ این نماینده دریافت کرده
اید. که این سود40 هزار تومانی از سودی که مربوط به فروش خط تعیین
کرده اید، کسر می گردد. چرا که این سود در حساب بانکی شما موجود است و
الباقی سود به صورت شارژ به پنل شما اضافه می شود تا در مجموع به
اندازه مبلغی که دربخش تعرفه شماره ها به عنوان سود برای خود درنظر
گرفته اید، برای شما لحاظ شود.
بنده نماینده شما هستم ، بسته یکی از
کاربران را تغییر دادم ولی تعرفه ایشان تغییری نکرد ، تغییر تعرفه در
بخش ویرایش کاربر هم غیر فعال است راهنمایی کنید.
برای تغییر تعرفه کاربر در پنل مدیریت
بخش کاربران ، کاربر مورد نظر را پیدا کرده و روی آیکون تراکنش های
مالی ( شارژ کاربر ) کلیک نمایید و کاربر را 0 یا 1 ریال با تعرفه
جدید شارژ نمایید.
بنده یک کاربر جدید ایجاد کرد ولی این
کاربر در هنگام ورود به پنل خطا دریافت می کند لطفا بررسی بفرمایید
دلیل اصلی این اتفاق عدم ارائه دسترسی
های مورد نیاز به کاربر میباشد ، مثلا دسترسی صفحه نخست به کاربر داده
نشده است ، همچنین عدم ارائه خط عمومی یا اختصاصی به کاربر هم
میتوانید نتیجه مشابه داشته باشد.
بخش همکاران چیست و چه کاربردی دارد؟
ممکن است شرکتی که شما در آن خدمات پیامک ارائه می کنید چندین کارمند
داشته باشد که هر یک وظیفه ای را برعهده داشته باشد ، مثلا واحد مالی
، واحد فنی ، واحد فروش و... .
شما میتوانید برای هر یک از این
بخش ها یک همکار ایجاد کرده و دسترسی بخشی از سامانه را به این همکار
بدهید.
دقت بفرمایید هر کاری که همکاران شما در سامانه انجام
میدهند از نظر ما توسط شما انجام شده است بنابراین در ایجاد همکار و
سطوح دسترسی ایشان دقت لازم را بفرمایید.
در بخش تیکت ها یک گزینه به نام برچسب
وجود دارد ، این بخش چه کاربردی دارد؟
فرض کنید شما چند همکار ایجاد کرده اید
و هریک وظیفه ای را برعهده دارند ، توسط برچسب ها شما میتوانید تیکت
هارا تفکیک نمایید ، مثلا تیکت های قرمز را بخش فنی پاسخ دهند ، تیکت
های سبز را واحد فروش و...
یک کاربر در نمایندگی بنده ثبت آنلاین
نموده و هم اکنون شارژ ایشان منفی است ، اگر من خودم به صورت دستی به
ایشان شارژ اضافه کنم آیا از اعتبار بنده کسر میشود؟
خیر تا زمان 0 شدن اعتبار کاربر از شما
هیچ شارژی کسر نمیشود ، ولی از زمان 0 شدن پنل کاربر هر میزان شارژی
که اضافه کنید از میزان شارژ شما کسر خواهد شد. (در نظر داشته باشید
که نماینده نمی تواند کاربر را منفی نماید)