پنل مورد نیاز خود را انتخاب کنید.
ابزار ارسال سریع برای فرستادن آنی پیامک به
یک مخاطب به کار می رود .در این ابزار کاربر می تواند مخاطب پیام
خود را انتخاب نماید.حتی شما می توانید متن ارسالی را به صورت تست
بر روی گوشی موبایل خود مشاهده نمایید، این قابلیت می تواند گزینه
ای مناسب برای کمک به تحقق اهداف بازاریابی تک به تک باشد.
توسط این امکان شما میتوانید متن پیامک و
زمان ارسال خود را مشخص کرده و سیستم به صورت اتوماتیک متن پیامک
شما را به شماره های انتخابی در زمان تعیین شده ارسال خواهد کرد .
در این ماژول کاربر قادر خواهد بود، ارسال¬های
خود را بصورت تدریجی مدیریت نموده و در یک بازه¬ی زمانی، بصورت خودکار، به
شماره های مورد نظر ارسال نماید. شایان ذکر است که بانک شماره های موجود در
این ماژول، مشابه ماژول منطقه ای -هدفمند می باشد.
توسط امکان ارسال منطقه ای ، کشوری شما
میتوانید بر اساس بانک های موجود در سامانه ارسال های خود را به
صورت ترتیبی یا تصادفی تنظیم و ارسال نمایید . بانک های منطقه ای ،
کشوری موجود در سامانه ایرانامه به شرح زیر می باشد:
- - بانک شماره موبایل استان های کشور
- - بانک شماره موبایل محله ای استان های تهران، البرز،
شیراز، یزد، مشهد
- - بانک شماره موبایل کد پستی کل استان های کشور
توسط امکان ارسال هدفمند مشاغل شما میتوانید
بر اساس بانک های موجود در سامانه ارسال های خود را به صورت ترتیبی
یا تصادفی تنظیم و ارسال نمایید . بانک های مشاغل موجود در سامانه
ایرانامه به شرح زیر می باشد:
- - پزشکان (به همراه زیر شاخه تخصص آن ها)
- - املاک
- - پیمانکاران ساختمانی
- - رانندگان
- - طلا و جواهر
- - مرتبط با ساختمان
- - مديران شرکت ها و کارخانه ها
- - مديران بیمه
- - مديران فروش برق صنعتی
- - مديران بیمه
- - مديران کلی
- - مهندسین بر اساس شهر و رشته تحصیلی
- - وکلا
- - و...
چنانچه بانک خاصی مد نظر شما می باشد، برای اطلاع از موجود بودن آن
در سامانه با شماره 32578231-028 تماس حاصل نمایید.
توسط امکان ارسال هدفمند مشاغل تخصصی شما میتوانید
بر اساس بانک های موجود در سامانه ارسال های خود را به صورت ترتیبی
یا تصادفی تنظیم و ارسال نمایید. بانک مشاغل تخصصی شامل مشاغل خاصی می
باشد که شرکت ایرانامه این بانک ها را به صورت اختصاصی در سامانه خود اضافه کرده است.
چنانچه بانک خاصی مد نظر شما می باشد، برای اطلاع از موجود بودن آن
در سامانه با شماره 32578231-028 تماس حاصل نمایید.
توسط امکان ارسال کدپستی همراه اول شما میتوانید
با توجه به کدپستی های خاص و با توجه به محله و شهر های مختلف ارسال
های خود را انجام دهید.
توسط امکان ارسال کدپستی ایرانسل شما میتوانید
با توجه به کدپستی های خاص و با توجه به محله و شهر های مختلف ارسال
های خود را انجام دهید.
به وسیله این امکان شما میتوانید پیامک های
انبوه خود را بصورت هدفمند و به تفکیک بازه سنی و جنسیت ارسال
نمایند. این سرویس جدید فقط مختص شماره های دائمی و اعتباری همراه
اول می باشد و دارای امکانات زیر است:
- - قابلیت انتخاب استان و شهر هدف
- - قابلیت انتخاب شماره های دائمی یا اعتباری
- - قابلیت انتخاب پیش شماره، اولین و آخرین شماره.
- - مرتب سازی شماره های انتخابی بر اساس حروف الفبا.
- - قابلیت انتخاب بازه سنی از سال ** تا سال **
- - قابلیت انتخاب جنسیت (مرد و زن).
- - ارسال از شماره 8 رقمی رند 50001001 با تعرفه ارزان تر
از سایر خطوط.
به وسیله این امکان شما میتوانید علاوه بر
خطوط اختصاصی خود ، از خطوط اشتراکی 8 رقمی موجود در سامانه نیز
پیامک گروهی یا تکی ( حداقل 10نفر ) ارسال نمایید .
این نوع روش ارسال، بیشترین تاثیر را در بین
روش های تبلیغاتی پیامکی دارد زیرا به طور حتم افرادی که در محدوده
دکل مورد نظر قرار دارند، با توجه به مکان خود آشنایی نسبی با کسب و
کاری که پیامک تبلیغاتی آن را دریافت کرده اند، دارند و در نتیجه
ارتباط بهتری با آن برقرار کرده و میزان نارضایتی بسیار کمتری نسبت
به دیگر روش ها خواهند داشت. همچنین این سرویس با نمایش تبلیغ تنها
برای افراد مورد نظر ما، صرفه جویی قابل توجهی در هزینه و
سرمایهگذاری تبلیغات کسب و کارها دارد.
شرایط و نحوه استفاده از سرویس:
در حال حاظر این سرویس
فقط برای ارسال به شماره های دائمی و اعتباری ایرانسل در کل کشور،
مانند پیش شماره های ۰۹۳۵-۰۹۳۶-۰۹۳۷-۰۹۳۸-۰۹۳۳-۰۹۳۹-۰۹۳۰ فراهم است.
ارسال پیامک با پیش شماره 9000 انجام میگیرد که خط عمومی میباشد.
همچنین شماره های هر دکل به صورت میانگین بین 15 روز تا 7 روز(یک
هفته) آپدیت و بروزرسانی می شوند. حداقل تعداد سفارش 50 هزار عدد
پیامک در هر منطقه می باشد.
نکته: از آنجایی که اطلاعات خطوط بین ساعت 12 شب تا 2 نیمه
شب آپدیت می شود بنابراین قریب به اتفاق خطوط مربوط به ساکنین
منطقه می باشد.
نحوه دریافت گزارش:
دریافت گزارش از اپراتور حداکثر پس
از 48 ساعت اداری انجام شده و وضعیت دلیوری و یا لیستی از شماره های
ارسال شده درج نمی گردد وتنها یک گزارش کلی از تعداد ارسال شده ها
ارائه می گردد. گزارش به صورت کتبی از طریق اپراتور اعلام می گردد.
توجه داشته باشید که ارسال از این طریق فقط به خطوط روشن ارسال شده
و هیچ ارسال نشده ای ندارد.
خدمات ارزش افزوده تلفن همراه يا Value Added
Service که به اختصار به آن VAS گفته ميشود، از جديدترين
پارامترهاي نوين صنعت مخابرات ميباشد که در عين اينکه براي
مصرفکنندگان تلفنهاي همراه سود بسياري دارد، درآمدزايي فراواني
براي اپراتورهاي تلفن همراه نيز دارد و قدرت و پتانسيل بالايي براي
ايجاد کسب و کار در تمامي زمينهها را دارا است.
برای درک بهتر مفهوم خدمات ارزش افزوده
مخابراتی مثالی بیان میکنیم: حتما برای شما هم پیش آمده است که
پیامکهایی با موضوعاتی شبیه به (شما نیز یکی از برندگان خوش شانس
خودرو... باشید. با شرکت در مسابقه و پاسخ صحیح در 10 سوال هر سوال
50 تومان برای شروع عدد 1 را ارسال نمایید.) و یا پیامی شبیه به
(دانستنیهای ورزش به صورت روزانه هر پیام 50 تومان با ارسال عدد 5)
و ...
به این نوع سرویسها خدمات ارزش افزوده می
گوند. که شما را تشویق به ارسال کد و شرکت در سرویسهایی که مخابرات
جهت خدمات و اطلاع رسانی بهتر از طریق تلفن همراه ارائه می نماید.
از طریق این نوع خدمات امکان درآمد زایی برای مخابرات و ارائه کننده
ایده وجود خواهد داشت. اپراتور همراه اول برای نخستین بار طرح
مشارکتی برای کلیه هموطنان عزیز قرار داده است، به این ترتیب که شما
با ارائه یک ایده نو و تازه به اپراتور، میتوانید به صورت کاملا
رایگان پیامک ارسال کرده و از سود حاصل خدمات ارزش افزوده بهره مند
شوید. به این ترتیب شما فقط با ارائه یک ایده به اپراتور و بدون
هیچگونه هزینه ای 50% سود حاصل از این خدمات را نصیب خود خواهید
کرد.
شما توسط این سیستم قادر خواهید بود به صورت
هوشمند متن ارسالی را برای هر شماره موبایل شخصی سازی نمایید، به
عنوان مثال فرض کنید مایل هستید که اعتبار هر یک از کاربرانتان را
برای آنها توسط پیامک به صورت زیر ارسال نمایید :
- - آقای مهدی امامی اعتبار شما 12300 ریال می باشد.
- - خانم مریم اسدی اعتبار شما 245600 ریال می باشد.
این بخش دقیقا همانند بخش ارسال هوشمند بوده
با تفاوت اینکه شما میتوانید زمان بندی ارسال برای ارسال هوشمند خود
انجام دهید.
این بخش به شما امکان می دهد که برای هر
شماره یک متن متناظر در نظر گرفته و یکجا ارسال نمایید.
این بخش ترکیبی از ارسال متناظر و ارسال
زماندار می باشد بنابراین پیش از هرچیز راهنمای این دو بخش را به
صورت کامل مطالعه نمایید
تفاوت پیامک اعتباری با پیامک های معمول در این است که توسط این ماژول شما
قادر خواهید بود به مخاطبین خود متن دلخواه را ارسال و به میزان مشخصی
اعتبار از اعتبار تخصیص داده شده به مخاطبتان دفترچه تلفن کسر نمایید. (
این ماژول مختص کاربرانی است که تعدادی مخاطب در دفترچه تلفن سامانه خود
دارند )
به کمک این ابزار از پاسخگویی، جستجو، مرتب
کردن و ثبت نوبت ها در دفتر بی نیاز خواهید شد. کافی است ساعات و
روزهای آزاد خود و همچنین فاصله زمانی بین هر نوبت را در سیستم ثبت
کنید. مثلا شنبه تا چهارشنبه از ساعت 16 الی 20 و هر نوبت 30 دقیقه.
اکنون سیستم بطور خودکار برای هر پیامی که با کلید واژه تعریف شده
از سوی شما مواجه شود، یک نوبت (تصادفی یا ترتیبی) به مخاطب اختصاص
خواهد داد. همچنین در صورت فعال کردن پیامک تایید، سیستم بعد از
اعلام نوبت با ارسال پیامی دیگر از مخاطب می خواهد که نوبت اختصاص
داده شده را تایید کند. در صورت تایید، نوبت وی تثبت می گردد و در
غیر این صورت فسخ می گردد.
همچنین می توانید با تنظیم سیستم زمان ویزیت
را یک روز قبل به اطلاع مشتری برسانید. شاید برای مشتریان خود
اعتبار در نظر گرفته اید. در این صورت هر بار که نوبت برای وی
اختصاص داده می شود از اعتبارش کاسته شده و در صورت عدم اعتبار
پیامک شارژ اعتبار ارسال می گردد.
این بخش ترکیبی از منشی پیامکی و ارسال
هوشمند می باشد بنابراین پیش از هرچیز راهنمای این دو بخش را به
صورت کامل مطالعه نمایید
ارسال WAP Push بسیار شبیه ارسال MMS می باشد
، تفاوت اصلی در این است که هزینه WAP بر عهده گیرنده بوده در حالی
که MMS را فرستنده پرداخت می نماید . شما علاوه بر ارسال عکس ، فیلم
، برنامه و فایل های مختلف می توانید یک آدرس اینترنتی را نیز برای
گیرنده ارسال نمایید.
ارسال پیامک Flash مشابه پیامک معمولی بوده
با این تفاوت که پیامک به صورت خودکار بر روی گوشی گیرنده باز خواهد
شده ، همچنین این نوع پیامک قابلیت ذخیره شدن در گوشی گیرنده را
ندارد.
توسط این امکان شما میتوانید اطلاعاتی مانند
: نام ، نام خانوادگی ، ایمیل ، موبایل خود را تعیین کرده و به
کاربان منتخب ارسال نمایید.
از طریق "ارسال از موبایل" شما قادر خواهید
بود بدون نیاز به اینترنت از هرجایی با یک پیامک به گروه های مورد
نظر پیامک ارسال کنید.
تمامی پیامک های ارسالی و دریافتی شما در بخش
بایگانی پیامک ها به تفکیک نشان داده می شوند، همچنین شما قادر
هستید گزارش دریافت پیامک ها (دلیوری) را دریافت کنید.
در دفترچه تلفن سامانه امکان دسته بندی
مخاطبان در قالب گروه های مختلف فراهم است . تعداد گروهها و مخاطبان
قابل درج در هر گروه نامحدود است و هر مخاطب می تواند به طور همزمان
در چند گروه عضو باشد.
برای ذخیره سازی گروهی اطلاعات مخاطبان ،
امکان وارد کردن اطلاعات از طریق فایل اکسل وجود دارد و اطلاعات
موجود در دفترچه تلفن نیز در هر زمان قابل استخراج در قالب فایل
اکسل و چاپ می باشد.
همچنین امکان افزودن شماره های لیستی در
دفترچه تلفن برای شما مقدور میباشد که در این روش نیازی به وارد
کردن مشخصات کامل برای ثبت یک عضو در گروه نیست و فقط با وارد کردن
شماره موبایل می توان اعضای گروه را تعریف کرد.
به واسطه این امکان شما قادر هستید برای هر
یک از شماره های دفترچه تلفن خود اعتبار مشخص کنید و به میزان
اعتبار آن ها، پیامک ارسال خواهد شد.
با استفاده از این قابلیت گیرنده پیامک کدی
را به خط اختصاصی شما ارسال می کند و به لیست مخاطبان شما اضافه
خواهد شد . همچنین این امکان قابلیت ارسال پیامک به صورت اتوماتیک
پس از عضویت کاربر را دارا میباشد.
با استفاده از این ویژگی ارسال پیامک در
مناسبت های خاص مانند تولد کارکنان و کارگران به صورت خودکار و
اتوماتیک توسط سامانه انجام میگیرد.
- - از طریق این بخش میتوانید یک سوال مطرح کرده و برای این
سوال چندین گزینه ایجاد نمایید.
- - هر گزینه میتواند شامل عنوان و کلیدواژه باشد ، مخاطبین
پس از ارسال کلیدواژه به شماره مورد نظر در نظر سنجی شرکت می کنند.
- - از طریق بخش پاسخ ها میتوانید گزینه های انتخابی توسط
مخاطبین را به تفکیک مشاهده و گزارش گیری نمایید.
- - از طریق بخش نمودار میتوانید وضعیت نظرسنجی را به صورت
گرافیکی با انواع نمودار مشاهده ، تحلیل و بررسی نمایید.
- - در این بخش شما ابتدا یک سری کد را توسط فایل اکسل وارد
سامانه می کنید ، در صورتی که کاربر یکی از این کدها را به سامانه
ارسال کند کد ارسال شده توسط شخص به همراه شماره موبایل وی در
سیستم ذخیره می شود و پیغام تنظیم شده برای کاربر ارسال می گردد ،
همچنین در صورت ارسال کد اشتباه و همچنین کد تکراری نیز متن معین
شده برای هرکدام به کاربر ارسال خواهد شد.
- - علاوه بر متن های کلی مذکور میتوان برای هر کد نیز یک
پاسخ اختصاصی نیز تعریف کرد.
- - تمامی شماره موبایل ها و کدهای ارسال شده در سامانه
ذخیره شده و به تفکیک قابل گزارش گیری می باشند.
- - از این بخش میتوان در کارهای زیر استفاده کرد : ایجاد
سامانه کد خوان ، کارت گارانتی ، کارت قرعه کشی و…. ایجاد سامانه
پاسخ بر اساس کد ، بدین شکل که کاربر با ارسال هر کد پاسخ مربوط به
آن کد را دریافت می کند . برای استفاده از این بخش ابتدا یک کد
خوان ایجاد کرده ، متن مربوط به هر بخش را تعیین نموده و سپس از
طریق گزینه درج کد میتوانید کدهای مورد نظر خود را در سامانه وارد
نمایید ، برای گزارش گیری هم از بخش نمایش پاسخ ها استفاده نمایید.
این بخش از نظر ظاهری مشابه نظرسنجی است ولی
در واقع کاملا متفاوت می باشد.
بر خلاف نظرسنجی که هر مخاطب میتواند فقط یک
گزینه انتخاب کند در امتیاز دهی هر مخاطب میتواند به یک یا چند
گزینه امتیاز دهد.
از طریق این سامانه می توانید: کلید واژهایی را تعیین کنید که کاربر با
ارسال آن، یک کد را دریافت نماید.
شما میتوانید شماره گیرنده و فرستنده پاسخ به کاربر را مشخص نموده و هم
چنین مقدار اولیه کد و گام های پرش را نیز تعیین نمایید.
به طور مثال اگر مقدار اولیه کد برابر با 1000 و گام پرش 1 باشد. اولین
کاربری که کلید واژه را به شماره ی گیرنده ارسال کند، کد 1000 رادریافت می
نماید. سپس کد براساس گام پرش تنظیم شده و برای کاربر بعدی ارسال می گردد.
با استفاده از این ماژول می توان این امکان را برای مخاطبین فراهم نمود تا
با ارسال یک کلیدواژه به سامانه، بصورت خودکار،کدی دریافت نمایند. این کدها
با اهداف مختلفی تولید و به مخاطبین ارائه خواهند شد. به عنوان مثال، کد
شارژ، کدهای فعالسازی و... .
توسط این بخش شما میتوانید کاربران یا
کارمندانی را تعیین کرده و برای هر کدام از انها دسترسی به بخش های
مختلف سامانه را تعیین نمایید . همچنین میتوانید برای هر کاربر
میزان موجودی تعیین کرده ایشان را به صورت کامل مدیریت نمایید.
توسط اسین امکان هر پیامکی که به سامانه و خط
اختصاصی تعیین شده توسط شما ارسال شود ، به صورت خودکار یک پیامک با
محتوای تعیین شده شما به شماره مورد نظر ارسال میگردد.
توسط این بخش میتوانید پیامک های دریافتی
سامانه خود را به صورت اتوماتیک به شماره موبایل تعیین شده ارسال
نمایید .
با استفاده از این بخش شما می توانید بدون
پرداخت هیچ هزینه ای پیام های دریافتی را به یک یا چند ایمیل خود
ارسال نمایید.
به واسطه این امکان شما می توانید شماره های
مورد نظر خود را در لیستی درج کنید که قابلیت ارسال و دریافت را بر
روی آن ها مسدود کنید.
این امکان تقریبا مشابه امکان ” اضافه به
لیست ” بوده با تفاوت اینکه شما میتوانید شروط بیشتری تعیین نمایید
. مانند ارسال پیامک به URL خاص و یا ایمیل.
با استفاده از این قابلیت می توایند ترافیک
دریافتی را به سایت خود منتقل کرده و در انجا پردازش دلخواهی بر روی
ان انجام دهید.
از طریق این بخش شما قادر خواهید بود سرویس
های متنی و محتوا ایجاد نمایید. برخی از کاربرد های این بخش به این
قرار است سرویس ارسال شعر، لطیفه ، متون ادبی، فال حافظ، حدیث،
ارسال آیات قرآن، ارسال پیام های سلامتی و… از طریق پیامک
توجیه اقتصادی
ممکن است در نگاه اول این سرویس به ضرر
فرستنده تمام شود ولی با دقت به نکات زیر میتواند بسیار درآمد زا
باشد.
- - شما میتوانید با ترکیب کردن این بخش با “اضافه به لیست”
و محدود کردن استفاده کنندگان به مخاطبین دفترچه تلفن بابت پیامک
های ارسالی از مخاطبین آبونمان اخذ نمایید.
- - میتوانید از مخاطبین دفترچه تلفن هزینه دریافت کرده و
این هزینه را به ایشان تخصیص دهید ، سپس سامانه را تنظیم کنید تا
در ازای ارسال هر پیامک از اعتبار مخاطب کسر گردد.
- - شما میتوانید با فعال کردن بخش اسپانسر هزینه تمامی
پیامک های ارسالی را از اسپانسر خود دریافت نمایید.
- - با فعال کردن ارسال خودکار مخاطبین میتوانند به صورت
دوره ای (روزانه ، هفتگی یا ماهیانه) پیامک محتوا دریافت نمایید ،
این کار باعث افزایش ترافیک روزانه و دریافت هزینه بیشتر از
اسپانسر و مخاطب خواهد شد.
با استفاده از آزمایشگاه پیامک شما می توانید
سیستم مدیریت محتوا خود را به سامانه متصل و در مواقع مورد نظر شما
پیامک به کاربران شما ارسال گردد.
با استفاده از این قابلیت می توایند ترافیک
ارسالی را از سایت و یا برنامه خود کنترل کنید.
توسط این امکان شما میتوانید بدون داشتن
دسترسی به اینترنت ، از طریق موبایل خود و ارسال Code به خط اختصاصی
خود در سامانه ، ارسال پیامک گروهی ، تکی ارسال نمایید.
تمامی پنل ها این امکان را دارا می باشند که
به کمک راهنمای فارسی آنها تنظیمات دلخواه خود را برای قسمت های
فعال پنل انجام دهید.
با استفاده از امکان درج متون سریع، می
توانید متن هایی را در سامانه خود از قبل مشخص کنید و در ارسال از
آن متون استفاده کنید.
با این ویژگی هر زمان که بخواهید می توانید
تمامی تراکنش های مالی خود را مشاهده نمایید.
تمامی پنل ها امکان پرداخت مبلغ پنل و شارژ
پنل توسط درگاه های بانکی را دارا می باشند و با تمامی کارت های عضو
شبکه شتاب امکان شارژ حساب خود را دارید.
- - برای ارسال پیامک بین المللی باید یک شماره بین المللی
تهیه نمایید.
- - متن پیامک حتما باید انگلیسی باشد.
- - در بخش شماره ها پس از انتخاب کشور نباید پیش شماره را
وارد نمایید ، مثلا اگر میخواهید به شماره 9738612123 ارسال انجام
دهید ابتدا کشور امارات را انتخاب کرده و در شماره را بدون 97 وارد
نمایید : 38612123
- - هزینه پیامک های بین المللی با پیامک داخلی متفاوت بوده
بدین منظور قبل از ارسال بخش تعرفه را ملاحظه فرمایید.
- - امکان ارسال پیامک به صورت بین المللی فراهم بوده و
دارای ضریب ۸ می باشد که در تعرفه پایه حساب کاربری شما ضرب میشود.
تمامی پنل های شرکت ایرانامه دارای بخش
مدیریت تنظیمات سامانه می باشد.
شما می توانید سامانه را بر روی دامنه و یا
ساب دامنه خود استفاده کنید و همچنین لوگو خود را بر روی آدرس مورد
نظر درج کنید.
سرویس ساز امکانی می باشد که شما را قادر می
سازد آخرین وضیعت های آب و هوا، قیمت ارز و... را به صورت پیامک
دریافت کنید. سرویس های ذکر شده به شرح زیر می باشد:
سرویس ساز دیکشنری
در صورت ارسال کلمه به صورت فارسی
معنی انگلیسی و در صورت ارسال کلمه لاتین معنی فارسی آن داده خواهد
شد ، مثلا Hello
سرویس ساز آب و هوا
برای اطلاع از وضعیت آب و هوای شهر
خود کافیست نام شهر خود را با حروف فارسی ارسال کنید ، مثلا تهران
سرویس ساز قیمت خودرو
برای دریافت قیمت خودرو کافیست
نام خودرو را با حروف فارسی به شماره گیرنده ارسال فرمایید ، مثلا
سمند
سرویس ساز رتبه گوگل
با ارسال آدرس سایت رتبه این سایت
به شما اعلام خواهد شد مثلا yahoo.com ، دقت نمایید که رتبه سایت در
گوگل یک عدد بین 0 تا 10 می باشد.
سرویس ساز جستجوی دامنه
برای چک کردن آزاد بودن یک
دامین نام دامین را بدون پسوند و پیشوند ارسال نمایید ، مثلا
IRANameh.ir
سرویس ساز قیمت ارز و سکه
برای اطلاع از قیمت سکه ،
دلار ، طلا هر میتوانید هر یک از این کلمات را با حروف فارسی ارسال
نمایید، مثلا دلار
سرویس ساز ختم قرآن
برای ختم قرآن با ارسال یک عدد،
آیه ای از قرآن مجید ارسال خواهد شد.
با استفاده از ماژول اتصال سامانه به نرم افزار outlook می توانید ارسال های خود را از نرم افزار outlook مدیریت نمایید.
پنل های ایرانامه از طریق تماس تلفنی، تیکت
یا ریموت ساپورت و یا در صورت نیاز حضوری در 24 ساعت هفته پشتیبانی
می شوند.
پنل های ایرانامه از طریق تماس تلفنی، تیکت
یا ریموت ساپورت و یا در صورت نیاز حضوری در 24 ساعت هفته پشتیبانی
می شوند.
پنل تلفن گویا و فکس به شما امکان خریداری خط
مجازی را می دهد و شما می توانید با صداگذاری بر روی خط مجازی خود تلفن
گویا و فکس راه اندازی نمایید. همچنین قادر خواهید بود داخلی های مورد نظر
خود را بر روی تلفن گویا تنظیم تا در صورت انتخاب یکی از داخلی ها به شماره
تلفن، داخلی شماره تلفن و یا شماره همراه شما متصل گردد.
ارسال پیامک با نام تجاری با شرایط زیر امکان پذیر است:
- - ارسال پیامک با نام تجاری به اپراتور همراه اول امکان پذیر نمی باشد. (ایرانسل و تالیا امکان پذیر است)
- - هزینه هر پیامک با نام تجاری حدودا 5-6 برابر یک پیامک فارسی عادی است.
- - نام تجاری قابلیت دریافت پیامک ندارد.
- - نام تجاری باید کمتر از 10 کاراکتر و لاتین باشد.
- - هزینه فعالسازی هر نام تجاری 50 هزار تومان می باشد.
- - در حال حاضر ارسال پیامک فارسی از نام تجاری با اختلال مواجه می باشد
- - عدم قابلیت دریافت گزارش تحویل
سفارش خطوط 6 الی 15 رقمی اپراتور های متفاوت، علاوه بر خطوط هدیه ایرانامه.
ارائه پنل ارسال تلگرام به صورت هدیه با امکانات زیر:
- - بدون بلاک و مسدودی
- - بازگشت هزینه غیر تلگرام
- - دسترسی به بانکهای اطلاعاتی
- - ارسال فیلم و عکس و Emoji
- - عدم نیاز به نصب نرم افزار یا خرید سخت افزار
- - وب سرویس ارسال تلگرام
تمامی پیش شماره های فوق از طرف مخابرات به اپراتور های مختلف تخصیص داده
شده اند ، بنابراین تفاوت اول این خطوط در اپراتور ارائه کننده و سیاست
های آنهاست در ذیل یک مقایسه کلی بین خطوط انجام میشود ، این مقایسه طی تجربه
چند سال بدست آمده و هیچ جنبه تبلیغاتی ندارد:
خط |
مزایا |
معایب |
خط ثابت |
1- عدم وجود پیش شماره های 1000 ، 2000 یا 3000
2- ارسال و دریافت پیامک روی خط ثابت
3- عبور از لیست سیاه مخابراتی
4-کیفیت بسیار بالای ارسال و ریزش بسیار کم
5- تعرفه یکسان پیامک فارسی و لاتین و همراه اول و ایرانسل
6-- سرعت بالا در ارسال
7--قابلیت دریافت گزارش تحویل به صورت دقیق پس از "به روز نمایی گزارش تحویل" |
1- هزینه پیامک بالا
2-ارائه پیش شماره های سایر استانهای کشور با پیش شماره 028000
|
1000 |
1- سرعت بسیار بالا در ارسال
2- قابلیت دریافت گزارش تحویل به صورت دقیق پس از "به روز نمایی گزاش تحویل"
3- قابلیت انتخاب خط دلخواه پس از پیش شماره 1000
4- تعرفه مناسب پیامک و خطوط
5- بازگشت هزینه پیامک های نرسیده به مخابرت "پس از به روز رسانی گزارش تحویل"
6- سفارش خط به صورت کاملا سیستماتیک |
1- ضریب 1.2 برابر برای خطوط ایرانسل
2- رنج وسیع لیست سیاه مخابراتی
3- عدم ارسال به لیست سیاه مخابراتی |
2000 |
1- کیفیت ارسال بسیار بالا
2- سرعت ارسال مناسب
3- بازگشت هزینه پیامک های نرسیده به گوشی و نرسیده به مخابرات "پس از به روز رسانی گزارش تحویل" بعد از 48 ساعت
4- عدم ارائه ضریب برای خطوط ایرانسل |
1- قیمت بالای خطوط اختصاصی
2- عدم ارائه خطوط 14 رقمی ، 13 رقمی و 11 رقمی
3- واضح نبودن وضعیت شماره های رند و نیمه رند
4- عدم ارسال به لیست سیاه مخابراتی |
3000 |
1- سرعت بسیار بالا
2- قابلیت دریافت گزارش تحویل به صورت دقیق پس از "به روز نمایی گزاش تحویل"
3- قیمت مناسب خطوط 14 ، 12 و 10 رقمی
4- بازگشت هزینه پیامک های ارسال نشده "به صورت خودکار"
5- ارائه رنج شماره 100 تایی 14 رقمی با قیمت بسیار مناسب
6- یکسان بودن تعرفه رند و غیر رند خطوط |
1- عدم توانایی انتخاب 4 رقم اول بعد از 3000 به دلخواه
باید حتما ابتدا از سرشماره های 8 رقمی خطوط خریداری شوند
2- قیمت بالا و محدود بودن خطوط 8 رقمی
3- عدم ارائه خطوط 13 و 11 رقمی
4- عدم ارسال به لیست سیاه مخابراتی
|
5000 |
1- سرعت ارسال بالا
2- تعرفه مناسب
3- امکان ارسال به بانک تفکیک جنسیت پردیس همراه اول
4-بازگشت اعتبار پیامک های ارسال نشده به لیست سیاه در لحظه ارسال
|
1- رنج وسیع لیست سیاه مخابراتی
2- عدم بازگشت هزینه پیامک های تحویل نشده
3- بانک ضعیف، تفکیک سن و جنسیت همراه اول و عدم ارسال باکیفیت به این بانک
|
2000400 |
1-کم بودن تعرفه ارسال پیامک
2-ارسال با حجم بالا
3- بازگشت هزینه پیامک های نرسیده به مخابرت "پس از به روز رسانی گزارش تحویل" SendBase پس از 48 ساعت
|
1- ارسال با تاخیر بالا (حتی بعد از 48 ساعت)
2- عدم ارسال به لیست سیاه مخابراتی |
تمامی پیش شماره های فوق از طرف مخابرات به اپراتور های مختلف تخصیص داده
شده اند ، بنابراین تفاوت اول این خطوط در اپراتور ارائه کننده و سیاست
های آنهاست در ذیل یک مقایسه کلی بین خطوط انجام میشود ، این مقایسه طی تجربه
چند سال بدست آمده و هیچ جنبه تبلیغاتی ندارد:
خط |
مزایا |
معایب |
1000 |
1- سرعت بسیار بالا در ارسال
2- قابلیت دریافت گزارش تحویل به صورت دقیق پس از "به روز نمایی گزاش تحویل"
3- قابلیت انتخاب خط دلخواه پس از پیش شماره 1000
4- تعرفه مناسب پیامک و خطوط
5- بازگشت هزینه پیامک های نرسیده به مخابرت "پس از به روز رسانی گزارش تحویل"
6- سفارش خط به صورت کاملا سیستماتیک |
1- ضریب 1.2 برابر برای خطوط ایرانسل
2- رنج وسیع لیست سیاه مخابراتی
3- عدم ارسال به لیست سیاه مخابراتی |
3000 |
1- سرعت بسیار بالا
2- قابلیت دریافت گزارش تحویل به صورت دقیق پس از "به روز نمایی گزاش تحویل"
3- قیمت مناسب خطوط 14 ، 12 و 10 رقمی
4- بازگشت هزینه پیامک های ارسال نشده "به صورت خودکار"
5- ارائه رنج شماره 100 تایی 14 رقمی با قیمت بسیار مناسب
6- یکسان بودن تعرفه رند و غیر رند خطوط |
1- عدم توانایی انتخاب 4 رقم اول بعد از 3000 به دلخواه
باید حتما ابتدا از سرشماره های 8 رقمی خطوط خریداری شوند
2- قیمت بالا و محدود بودن خطوط 8 رقمی
3- عدم ارائه خطوط 13 و 11 رقمی
4- عدم ارسال به لیست سیاه مخابراتی
|
تمامی پیش شماره های فوق از طرف مخابرات به اپراتور های مختلف تخصیص داده
شده اند ، بنابراین تفاوت اول این خطوط در اپراتور ارائه کننده و سیاست
های آنهاست در ذیل یک مقایسه کلی بین خطوط انجام میشود ، این مقایسه طی تجربه
چند سال بدست آمده و هیچ جنبه تبلیغاتی ندارد:
خط |
مزایا |
معایب |
5000 |
1- سرعت ارسال بالا
2- تعرفه مناسب
3- امکان ارسال به بانک تفکیک جنسیت پردیس همراه اول
4-بازگشت اعتبار پیامک های ارسال نشده به لیست سیاه در لحظه ارسال
|
1- رنج وسیع لیست سیاه مخابراتی
2- عدم بازگشت هزینه پیامک های تحویل نشده
3- بانک ضعیف، تفکیک سن و جنسیت همراه اول و عدم ارسال باکیفیت به این بانک
|
تمامی پیش شماره های فوق از طرف مخابرات به اپراتور های مختلف تخصیص داده
شده اند ، بنابراین تفاوت اول این خطوط در اپراتور ارائه کننده و سیاست
های آنهاست در ذیل یک مقایسه کلی بین خطوط انجام میشود ، این مقایسه طی تجربه
چند سال بدست آمده و هیچ جنبه تبلیغاتی ندارد:
خط |
مزایا |
معایب |
3000 |
1- سرعت بسیار بالا
2- قابلیت دریافت گزارش تحویل به صورت دقیق پس از "به روز نمایی گزاش تحویل"
3- قیمت مناسب خطوط 14 ، 12 و 10 رقمی
4- بازگشت هزینه پیامک های ارسال نشده "به صورت خودکار"
5- ارائه رنج شماره 100 تایی 14 رقمی با قیمت بسیار مناسب
6- یکسان بودن تعرفه رند و غیر رند خطوط |
1- عدم توانایی انتخاب 4 رقم اول بعد از 3000 به دلخواه
باید حتما ابتدا از سرشماره های 8 رقمی خطوط خریداری شوند
2- قیمت بالا و محدود بودن خطوط 8 رقمی
3- عدم ارائه خطوط 13 و 11 رقمی
4- عدم ارسال به لیست سیاه مخابراتی
|
تمامی پیش شماره های فوق از طرف مخابرات به اپراتور های مختلف تخصیص داده
شده اند ، بنابراین تفاوت اول این خطوط در اپراتور ارائه کننده و سیاست
های آنهاست در ذیل یک مقایسه کلی بین خطوط انجام میشود ، این مقایسه طی تجربه
چند سال بدست آمده و هیچ جنبه تبلیغاتی ندارد:
خط |
مزایا |
معایب |
خط ثابت |
1- عدم وجود پیش شماره های 1000 ، 2000 یا 3000
2- ارسال و دریافت پیامک روی خط ثابت
3- عبور از لیست سیاه مخابراتی
4-کیفیت بسیار بالای ارسال و ریزش بسیار کم
5- تعرفه یکسان پیامک فارسی و لاتین و همراه اول و ایرانسل
6-- سرعت بالا در ارسال
7--قابلیت دریافت گزارش تحویل به صورت دقیق پس از "به روز نمایی گزارش تحویل" |
1- هزینه پیامک بالا
2-ارائه پیش شماره های سایر استانهای کشور با پیش شماره 028000
|
تمامی پیش شماره های فوق از طرف مخابرات به اپراتور های مختلف تخصیص داده
شده اند ، بنابراین تفاوت اول این خطوط در اپراتور ارائه کننده و سیاست
های آنهاست در ذیل یک مقایسه کلی بین خطوط انجام میشود ، این مقایسه طی تجربه
چند سال بدست آمده و هیچ جنبه تبلیغاتی ندارد:
خط |
مزایا |
معایب |
1000 |
1- سرعت بسیار بالا در ارسال
2- قابلیت دریافت گزارش تحویل به صورت دقیق پس از "به روز نمایی گزاش تحویل"
3- قابلیت انتخاب خط دلخواه پس از پیش شماره 1000
4- تعرفه مناسب پیامک و خطوط
5- بازگشت هزینه پیامک های نرسیده به مخابرت "پس از به روز رسانی گزارش تحویل"
6- سفارش خط به صورت کاملا سیستماتیک |
1- ضریب 1.2 برابر برای خطوط ایرانسل
2- رنج وسیع لیست سیاه مخابراتی
3- عدم ارسال به لیست سیاه مخابراتی |
تمامی پیش شماره های فوق از طرف مخابرات به اپراتور های مختلف تخصیص داده
شده اند ، بنابراین تفاوت اول این خطوط در اپراتور ارائه کننده و سیاست
های آنهاست در ذیل یک مقایسه کلی بین خطوط انجام میشود ، این مقایسه طی تجربه
چند سال بدست آمده و هیچ جنبه تبلیغاتی ندارد:
خط |
مزایا |
معایب |
2000 |
1- کیفیت ارسال بسیار بالا
2- سرعت ارسال مناسب
3- بازگشت هزینه پیامک های نرسیده به گوشی و نرسیده به مخابرات "پس از به روز رسانی گزارش تحویل" بعد از 48 ساعت
4- عدم ارائه ضریب برای خطوط ایرانسل |
1- قیمت بالای خطوط اختصاصی
2- عدم ارائه خطوط 14 رقمی ، 13 رقمی و 11 رقمی
3- واضح نبودن وضعیت شماره های رند و نیمه رند
4- عدم ارسال به لیست سیاه مخابراتی |
پس از ثبت نام، پنل شما بلافاصله ایجاد شده و اطلاعات ورود (نام کاربری و رمز عبور)
از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال میگردد.
لذا میتوانید، سامانه را کاملاً تست کرده و از خریدتان مطمئن شوید.